MFF har invitert bransjestemmer og kloke hoder hos medlemsbedriftene til å fortelle bransjen om hva de brenner for i digital kommunikasjon og markedsføring. Nå skal du få de beste rådene fra noen av Sørlandets sterkeste merkevarer, men da må du være til stede!
Bedriftene er:
Hennig-Olsen Is
Kilden teater og konserthus
Sparebanken Sør
Amfi Vågsbygd / Sandens (Olav Thon)
Moment Analyse
Her deler bedriftene meninger som er direkte spisset og helt ufiltrert. Det holdes en 10 minutters appell av hver bedrift.
Kom å hør noen av de beste i byen sin apell om hva de brenner for og hvorfor!
Dette arrangementet er en unik mulighet til å få med seg korte, inspirerende foredrag fra ledende stemmer innen markedsføringsteknologi og trender. Hver foredragsholder får kun 10 minutter til å presentere sitt viktigste råd for å styrke din digitale markedsføringsstrategi i 2024.
Når: 25. april 2024
Hvor: 4. etasje hos Fædrelandsvennen, Torvet i Kristiansand
Det serveres frokost