Tilbake til alle arrangementer

Frokostseminar: 10 minutes of marketing

MFF har invitert bransjestemmer og kloke hoder hos medlemsbedriftene til å fortelle bransjen om hva de brenner for i digital kommunikasjon og markedsføring. Nå skal du få de beste rådene fra noen av Sørlandets sterkeste merkevarer, men da må du være til stede!

Bedriftene er:

Hennig-Olsen Is

Kilden teater og konserthus

Sparebanken Sør

Amfi Vågsbygd / Sandens (Olav Thon)

Moment Analyse

Her deler bedriftene meninger som er direkte spisset og helt ufiltrert. Det holdes en 10 minutters appell av hver bedrift.

Kom å hør noen av de beste i byen sin apell om hva de brenner for og hvorfor!

Dette arrangementet er en unik mulighet til å få med seg korte, inspirerende foredrag fra ledende stemmer innen markedsføringsteknologi og trender. Hver foredragsholder får kun 10 minutter til å presentere sitt viktigste råd for å styrke din digitale markedsføringsstrategi i 2024.


Når: 25. april 2024

Hvor: 4. etasje hos Fædrelandsvennen, Torvet i Kristiansand

Det serveres frokost