Tilbake til alle arrangementer

Konseptutvikling og marketing med kunden i fokus - slik skaper Askeladden & Co sine eventyr!

  • Markedsføringsforeningen i Kristiansand Digitalt Norge (kart)

De siste årene har de nye logoene poppet opp i høyt tempo i landets største byer; Dr. Dropin, Squeeze, Blid Tannhelse, Verd Begravelse og flere. Det er ikke tilfeldig.


Bak alle står en gruppe unge gründere som kaller seg Askeladden & Co. Utstyrt med regneark og markedsundersøkelser skanner de hvert år flere titalls bransjer på jakt etter neste marked å snu opp ned på. Bare ett er fredet. Inntil videre.

Sammen med sine gründere - Askeladder - utvikler, finansierer og skalerer Askeladden & Co lønnsomme eventyr. Deres sweet spot er så langt forretningsmodeller som forenkler og forbedrer det nordiske tjeneste-, underholdnings- og serveringsmarkedet. Teamet består av strateger, analytikere, markedsførere, utviklere, regnskapsførere og andre fageksperter – som sammen har som eneste formål å muliggjøre maksimal suksess på minimal tid.

Eventyrfortelleren er Tim Nilo, som er partner og ansvarlig for markedsføring i Askeladden & Co. Tim har en allsidig bakgrunn innen gründer- og teknologibedrifter. Han har vært innom mediebyrået Zenith, jobbet kommersielt i Facebook og sitter i styret hos flere teknologiselskaper.

Hvis du setter av en times tid til en digital eventyrstund den 2. mars kl. 09.00 så vil du få inspirasjon, kunnskap og motivasjon slik at bedriften din går like godt til vanns som til lands.

Sted: Digitalt
Tid: 2. mars kl 09:00 - 10:00
Pris medlem: 390,-
Ikke-medlem: 590,-
Påmelding

Tidligere arrangement: 15. januar
Hvilke trender blir viktigst å følge med på i 2021?
Senere arrangement: 6. mai
Bli med på podcastbølgen!