Kanalbattle med MFO: Hvem fortjener penga våre i 2023?
Vi gjentar suksessen og blir med på kanalbattle!
Den 26. oktober får vi bevitne kanalenes viktigste pitch i løpet av året, når det blir arrangert MFO Kanalbattle for femte år på rad. Ti kanaler skal i ilden og selveste Jenny Skavlan skal lose oss gjennom morgenen.
Nytt av året er at kanalene ikke lenger står fritt til å presentere hva de vil fra scenen under sine 10 allokerte minutter. I år må de nemlig svare på en helt spesifikk brief. Les briefen byråene har fått HER
I år har MFO også lagt til enda en ny faktor inn i miksen, vinneren avgjøres ikke lenger bare av publikum men også av en meget kompetent fagjury.
De ti kanalene som skal i ilden er Snapchat, TV2, Schibsted, Clear Channel, Google/YouTube, Bauer Media, Amedia, Egmont People, Media Direct Norge og Facebook/Instagram. Hvem som skal sitte i juryen blir oppdatert fortløpende.
Hva er MFO Kanalbattle?
10 utvalgte kanalrepresentanter får 10 minutter hver til å pitche mulighetene som ligger i sin kanal, slik at du som sitter i salen kan sette opp den ultimate markedsføringsmiksen for din bedrift. Det beste som har skjedd i matchmaking-universet siden Tinder!
Merk: Dette er et digitalt frokostmøte.
Link sendes ut en dag i forkant.