Tilbake til alle arrangementer

Oppskriften på en sterk merkevare med Kantar

  • Noroff Kristiansand 9 Tordenskjolds gate Kristiansand, Agder, 4612 Norway (kart)

Merkevarebygging i krisetider og oppskriften på en sterk merkevare med Kantar

Kantar er et av verdens største og ledende rådgivningsselskaper innen markedsundersøkelser og -analyse.

Har du lurt på hva som er oppskriften på en sterk merkevare, eller hva de sterke merkevarene gjør riktig? Det skal vi se på i dette frokostseminaret sammen med Kantar. Vi skal også se på hvordan en pandemi, økning i renter, dyrere drivstoff og høye strømpriser påvirker forbrukerne. Her får du svar på om forbrukertrendene har forandret seg og hvordan vi reagerer i krisetider.

I dette seminaret skal vi gjennom store temaer som merkevarebygging, krisetider og hvordan merkevarebygge i utfordrende perioder.

Om foredragsholderen: Aslaug Kalve er Strategisk Rådgiver Merkevare i Kantar. Hun har over 20 års erfaring innen markedsanalyse, merkevare, strategi, kommunikasjon og medier, med jobb i selskapene MMI/Synovate, MediaCom og sist som analysesjef i P4 gruppen. Hennes ekspertise er analyse og problemstilling knyttet til merkevarebygging og kommunikasjon, og har jobbet med bransjer som Food & Retail, Bank og Forsikring, Legemiddelindustri, Medier, Politikk og Department.