Det ble en fullsatt sal på Alladin kino tirsdag 7. november. 5 byråer hadde forberedt presentasjon av løsning på case om Natteravnene.
Byråene som deltok i battle var:
Falk Media
Aksell
Generator Digital
PM 360
NOSLEEPTILLBROOKLYN
Dette har vært byråenes dag og vi i Markedsføringsforeningen i Kristiansand er evig takknemlig for deres deltagelse.
Dette var brief kort oppsummert:
Det er færre tygge voksne som melder seg som frivillig i Natteravnene og det er ofte de samme trygge som melder seg igjen og igjen.
Målet for kampanjen er å øke oppmerksomheten til arbeidet son Natteravnene gjør, og rekruttere flere trygge vandrere - gjerne med fokus på foreldre i relevant alder.
Rekruttere flere trygge Natteravner
Øke oppmerksomheten rundt arbeidet
Vi ønsket å se en Mediestrategi, kanaler, virkemidler, kampanjeoptimalisering og kreative løsninger.
Hvert byrå hadde 12 minutter til å overbevise både jury og deltagerne i salen. Det var en miks av jury og deltagerne som avgjorde hvem som til slutt sto igjen som vinner av Sørlandets første byråbattle.
Juryen besto av:
Irene Kaspersen - Natteravnene
Oddvar Godø Elgvin - Å Energi
Anniken Schjøtt - Dyreparken
Camilla Bang - Arne Bang
Vi er mektig imponert over byråene og hva de leverte. Det ble totalt 5 vidt forskjellige presentasjoner og de holdt høy underholdningsverdi for deltagerne i salen. Det var utrolig jevnt i toppen og veldig vanskelig å skille byråene fra hverandre.
Årets vinner av Byråbattle Sørlandet 2023 er:
PM 360 med Malin Fransson og Line R. Osmundsen
Ønsker du eller ditt byrå å være med neste gang? Gi oss beskjed på post@mff.no
Se bildene fra arrangementet her: